مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-12حوادث

کشف بیش از 44 کیلوگرم شیشه از یک خودروی لاماری در پل دختر


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو لاماری و کشف 44 کیلو و 680 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در شهرستان پلدختر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان پلدختر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر با اشراف اطلاعاتی از جابه جایی مقادیری موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودرو لاماری که از استان های جنوبی به لرستان بارگیری شده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه در محورهای مواصلاتی پلدختر مستقر و خودروی لاماری حامل مواد مخدر صنعتی را در یک اقدام عملیاتی مورد ضربه قرار داده و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در بازرسی از این خودرو 44 کیلو و 680 گرم موادمخدرصنعتی (شیشه) کشف و یک سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

الهی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری مردم و حمایت دستگاه قضایی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه قاطع و بی امانی خواهد داشت، از شهروندان خواست، خدمتگزاران خود را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 44 کیلوگرم شیشه از یک خودروی لاماری در پل دختر

کشف بیش از 44 کیلوگرم شیشه از یک خودروی لاماری در پل دختر