مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-17سياسي

دستاوردهای علمی ایران را جهادی تبیین کنید


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه دستاوردهای علمی ایران در دوران انقلاب با وجود تحریم های سخت دشمن باید تبیین شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام مرتضی جلیلی امشب در نشست جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای انقلاب با بیان اینکه جهاد تبیین یک کار شبانه روزی و بدون وقفه روشنگری در مبارزه با دشمن است اظهار کرد: طبق فرموده رهبری جهاد تبیین کار واجب فوری قطعی است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابل جنگ شناختی دشمن قرار دارد در پاسخ به این سوال که چه مباحثی باید جهادی تبیین شود گفت: کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب، بیان واقعیت های نظام پهلوی و رژیم شاهنشاهی، بیان آسیب ها و اشکالات کشور با هدف ارائه راهکار از مواردی است که باید جهادی تبیین شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه در جهاد تبیین بنا نیست تخریب کنیم و قرار است واقعیات مستدل و منطقی بیان شود گفت: کتاب صعود 40 ساله حجت الاسلام راجی اثری بسیار فاخر در مورد دستاوردهای انقلاب است که دانشجویان باید ضمن مطالعه آن مباحثه در مورد این کتاب را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت دانش در پیشرفت کشور و ایجاد قدرت گفت: به فرموده رهبری دانش، آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و دنیای غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای علمی ایران را جهادی تبیین کنید

دستاوردهای علمی ایران را جهادی تبیین کنید