مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14پزشكي

اجرای طرح پزشک خانواده در یزد تا پایان سال


مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به ضرورت اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای استان تا پایان سال گفت: این طرح در حال حاضر در شهر مهریز در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دریجانی ظهر دوشنبه در نشست آقای مدیر حرف بزن در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه 130 پزشک در اجرای این طرح استان مشارکت می کنند، افزود: بیمه شدگان با مراجعه به این پزشکان با کمترین هزینه درمان می شوند و در صورت لزوم به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع و فقط با پرداخت 9 هزار تومان ویزیت می شوند.

وی با بیان اینکه 97 درصد مردم استان بیمه هستند، ادامه داد: بر اساس دهک بندی ها بانک جامع دهم اول تا پنجم بیمه شدگان به صورت سیستمی به صورت رایگان بیمه هستند و از دهک ششم با 287 هزار تومان برای یکسال، دهک هفتم با 430 هزار تومان در سال، دهک هشتم با پرداخت 574 هزار تومان در سال و دهک نهم با پرداخت 717 هزار تومان در سال و دهکه دهم نیز با پرداخت یک میلیون و 430 هزار تومان در سال بیمه هستند.

وی از پوشش بیمه ای داروهای بیماران خاص از جمله دیابتی ها و بیماران فشار خون و سرطان خبر داد و افزود: امسال 15 هزار و 600 بیمار خاص و صعب العلاج با هزینه 4 میلیارد و300 میلیون تومان از خدمات بیمه سلامت ایرانیان بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پزشک خانواده در یزد تا پایان سال

اجرای طرح پزشک خانواده در یزد تا پایان سال