مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-23اجتماعي

فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست در آمل منتشر شد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از اعلام فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست برای علاقمندان به هنر عکاسی در دهه نخست ماه محرم خبرداد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از اعلام فراخوان جشنواره استانی "عکس محرم و محیط زیست" برای علاقمندان به هنر عکاسی در دهه نخست ماه محرم خبرداد.

مهدی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: علاقمند برای شرکت در این جشنواره استانی می تواند با دوربین حرفه ای و یا تلفن همراه با محوریت مدیریت پسماندها، تلاش های پاکبانان، حفظ محیط زیست وغیره در برنامه های عزاداری ماه محرم عکاسی کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 10 مرداد 1402 با ذکر مشخصات کامل فردی به آدرسpakbananamoli@gmail.

com ارسال نمایند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل اضافه کرد: به برترین های این جشنواره جوایزویژه و به همه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهداء و قدردانی خواهد شد.

راه اندازی پویش این محرم منم پاکبانم درآمل قاسمی، به آماده باش پاکبان های سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در دهه نخست ماه محرم به خصوص شب های تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطق مختلف شهری خبر داد وگفت: تمام تلاش این سازمان انجام نظافت شهری به بهترین نحو ممکن است و انتظار است هیات های عزاداری، موکب ها با پاکبان های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست در آمل منتشر شد

فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست در آمل منتشر شد