مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-24سياسي

نسل نوجوان و جوان تشنه معرفت حسین (ع) هستند


عشق و علاقه به اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) در میان نسل نوجوان و جوان به قدری فراگیر است که تبلیغات سو و فریبنده دشمن هم نمی تواند خاکریزهای اعتقادی آنها را از هم بپاشد.

- رشت- عشق و علاقه به اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) در میان نسل نوجوان و جوان به قدری فراگیر است که تبلیغات سو و فریبنده دشمن هم نمی تواند خاکریزهای اعتقادی آنها را از هم بپاشد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: عشق به امام حسین (ع) سن، جنس، نژاد و رنگ نمی شناسد، هر کسی که گوشه ای از حادثه غم بار کربلا را شنیده باشد به ناگه اشک در چشمانش حلق می زند.

عشق به حسین مرز، اندیشه و تعقل ها را درنوردیده است.

این روزها و همزمان با ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان در جای جای این کره خاکی، پرچم عزای امام حسین (ع) برافراشته شده است.

یادم هست خیلی کوچک تر که بودیم در ایام محرم به همراه خانواده به هیئت ها و مساجد و محافل عزای امام حسین (ع) می رفتیم شاید سن و سالی نداشتیم اما عشق حسین در سینه ها، اندیشه و قلب هایمان بود و این عشق و محبت همانند خون در رگ های در جریان است.

بدون شک محرم و محفل عزای حسین علیه السلام تطهیر کننده روح و روان، آرامش دهنده و نجات بخش است و فرصتی مغتنم برای رسیدن به کمال، خودشناسی و خداشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل نوجوان و جوان تشنه معرفت حسین (ع) هستند

نسل نوجوان و جوان تشنه معرفت حسین (ع) هستند