مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19حوادث

کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در بار لیمو


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک که در پوشش بار لیمو قاچاق شده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار دلاور القاصی مهر دراین باره گفـت: چندی پیش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای موادمخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را داشت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در این خصوص گفت: ماموران پلیس متوجه شدند که این فرد با استفاده از شگرد جاساز مواد خدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت در حال انتقال این مواد است.

القاصی مهر افزود: با تحقیقات تخصصی و هماهنگی قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به محورهای مواصلاتی ورودی استان اعزام و پس از ساعت ها تلاش در موقعیت محور حرم به حرم خودرو مورد نظر را شناسایی کرده و با شگردهای خاص پلیسی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره بازرسی از این خودرو گفت: ماموران در حریان بازرسی از این خودرو 106 کیلو و 200 گرم موادمخدر را که در قسمت بار لیموترش و به صورت بطری های آب جاساز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در بار لیمو

کشف بیش از 100 کیلوگرم تریاک در بار لیمو