مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-15اقتصادي

فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی فارس/ واگذاری زمین به 31 شرکت


همزمان با گرامیداشت هفته حمایت از صنایع کوچک، نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی برگزار و از جهش قابل توجه در شرکت های دانش بنیان تولیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی در نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی از فعالیت 307شرکت دانش بنیان در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد 104 شرکت در یک سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان شده اند که این حاکی از فعالیت های انجام شده در حوزه توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان فارس است.

وی با بیان اینکه 40 واحد دانش بنیان تولید محور در شهرک های صنعتی فارس به فعالیت و تولید می پردازند، گفت: از این تعداد 23واحد تولیدی از سال گذشته تا کنون دانش بنیان شده اند که حاکی از جهش قابل توجه در فعالیت های دانش بنیان تولیدی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به حمایت های ویژه استاندار فارس از شرکت های دانش بنیان تولیدی افزود: در سال گذشته و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از دانش بنیان ها، شاهد عظم همگانی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان بودیم که رشد آمارهای فعالیت دانش بنیان ها حاکی از این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی فارس/ واگذاری زمین به 31 شرکت

فعالیت شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی فارس/ واگذاری زمین به 31 شرکت