مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-09اقتصادي

فقط 400 مورد کارت بازرگانی در استان قزوین صادر شده است


رییس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: 3600 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان قزوین وجود دارد اما کارت های بازرگانی صادر شده به نسبت این تعداد پایین و تنها 400 مورد است.

- ایسنا/قزوین رییس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: 3600 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان قزوین وجود دارد اما کارت های بازرگانی صادر شده به نسبت این تعداد پایین و تنها 400 مورد است.

مهدی عبدیان چهارشنبه 18 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: 3600 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان قزوین وجود دارد اما کارت های بازرگانی صادر شده به نسبت این تعداد پایین و تنها 400 مورد است.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار کارت های بازرگانی، تعداد 250 کارت عضویت توسط اتاق بازرگانی صادر شده است و افرادی که فقط کارت عضویت دارند امکان فعالیت در زمینه صادرات و واردات را نخواهند داشت.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: یکی از اولویت ها در دوره جدید اتاق بازرگانی افزایش کارت های بازرگانی استان است در این راستا تلاش می کنیم آن دسته از فعالان اقتصادی که واحد آن ها در قزوین ولی کارت بازرگانی آن ها در تهران است تشویق کنیم کارت خود را از استان قزوین اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 400 مورد کارت بازرگانی در استان قزوین صادر شده است

فقط 400 مورد کارت بازرگانی در استان قزوین صادر شده است