مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-31سياسي

ممنوعیت درخواست استعلام اراضی خارج از بستر پنجره واحد مدیریت زمین


مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان پذیر است.

- مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور گواهی مستثنیات از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مازیار مباشری، مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی، در خصوص اخرین تحولات صدور گواهی، استعلام و مجوزهای حوزه زمین اظهار داشت: از این پس، پذیرش هرگونه درخواست استعلام اراضی در خارج از بستر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ممنوع است و این خدمت به صورت الکترونیکی و صرفاً توسط سامانه زمین ارائه می شود.

صدور گواهی مستثنیات توسط سامانه زمین وی، جزییات بیشتر خدمت صدور گواهی مستثنیات را چنین تشریح کرد: اراضی مستثنیات به آن بخش از اراضی کشور اطلاق می شود که دارای مالکیت اشخاص حقیقی یا حقوقی بوده و مستثنی از قانون ملی شدن هستند و برآورد می شود حدود 85 درصد از اراضی کشور را اراضی ملی تشکیل می دهند.

مباشری افزود: نخستین گام در حفاظت اراضی ملی و جلوگیری از اتلاف و تغییر کاربری، تشخیص و تفکیک آنها از اراضی مستثنیات است که این مهم از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت درخواست استعلام اراضی خارج از بستر پنجره واحد مدیریت زمین

ممنوعیت درخواست استعلام اراضی خارج از بستر پنجره واحد مدیریت زمین