مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-29اقتصادي

کدام مناطق پایتخت بیشترین و کمترین زباله بیمارستانی را دارند؟


رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مکانیزم جمع آوری زباله بیمارستانی توسط سازمان پسماند با رعایت پروتکل های بهداشتی است، - رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مکانیزم جمع آوری زباله بیمارستانی توسط سازمان پسماند با رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: روزانه 55 خودرو مخصوص در 3 شیفت کاری حدود 130 تن زباله بیمارستانی را جمع آوری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی با اشاره به وضعیت جمع‎ آوری پسماندهای بیمارستانی در شهر تهران اظهار کرد: پسماند به 5 دسته عادی، پزشکی، ویژه، کشاورزی و صنعتی تقسیم می ‎شود که براساس این تعریف، پسماند پزشکی شامل کلیه پسماندهای عفونی و زیان آور ناشی از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، درمانی، آزمایشگاه های تشخیص طبی و.

است.

وی با اشاره به قانون مدیریت پسماند ادامه داد: بر اساس ماده هفتم قانون مدیریت پسماندها، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از پسماند صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و حریم آنها بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها و در خارج از حوزه و وظایف شهرداری ها و دهیاری ها برعهده بخشداری هاست.

نجفی با بیان اینکه مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی و ویژه برعهده تولیدکننده خواهد بود، یادآور شد: در صورت تبدیل آن به پسماند، جمع آوری برعهده شهرداری ها، دهیاری ها و بخشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مناطق پایتخت بیشترین و کمترین زباله بیمارستانی را دارند؟

کدام مناطق پایتخت بیشترین و کمترین زباله بیمارستانی را دارند؟