مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-03سياسي

دعوتنامه امیرعبداللهیان تسلیم همتای کویتی شد


دعوتنامه امیرعبداللهیان تسلیم همتای کویتی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد توتونچی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کویت امروز (پنجشنبه) 12 مرداد ماه ضمن دیدار با شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر خارجه کویت رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

شیخ سالم الصباح در این دیدار ضمن تبریک مسـؤولیت جدید محمد توتونچی به عنوان سفیر جدید ایران در کویت، ابراز امیدواری کرد که دوره مسؤولیت وی شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط دوستانه دو کشور باشد.

وزیر خارجه کویت بر توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی بین کویت و ایران تأکید کرد و خواستار تحکیم روزافزون روابط دوجانبه شد.

شیخ سالم الصباح ضمن ابلاغ سلام و درودهای رهبری، دولت و ملت کویت به رهبری معظم و ریاست جمهوری و ملت ایران افزود: ما در کویت به دنبال به دو هدف هستیم یکی تقویت روابط با کشورهای دوست و دوم تثبیت امنیت و ثبات منطقه.

توتونچی هم به روابط دوستانه دو ملت دوست و برادر ایران و کویت اشاره و تلاش خود برای ارتقای روابط دوجانبه در همه زمینه ها در دوران مسؤولیت جدیدش را مورد تأکید قرار داد.

در این دیدار با اشاره به اهمیت ضرورت تداوم مشورت های سیاسی مقام های عالی دو کشور، آخرین وضعیت همکاری های دوجانبه به ویژه راهکار ارائه تسهیلات و روادید به اتباع ایرانی و کوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوتنامه امیرعبداللهیان تسلیم همتای کویتی شد

دعوتنامه امیرعبداللهیان تسلیم همتای کویتی شد