مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-26اقتصادي

تصویب منطقه آزاد تجاری عقب افتادگی های بانه را جبران می کند


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تصویب منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان را گامی مهم در راستای رونق کسب و کار و جبران عقب افتادگی های توسعه ای در این شهرستان ها ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، اکبر محمدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بانه با تاکید بر استفاده بهینه از منابع مالی اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق و شناسایی ظرفیت های بالقوه شهرستان بانه و تکمیل پروژه های نیمه تمام هم راستا با این ظرفیت ها، علاوه بر تکمیل پروژه های ضروری شهرستان در سالجاری می توان این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل و روند توسعه شهرستان را شتاب داد.

وی با اشاره به چگونگی اولویت بندی پروژه ها و همچنین شیوه توزیع و ابلاغ بودجه شهرستانی با نگاه ویژه به پتانسیل های متعدد موجود در شهرستان بانه گفت: لازم است در سالجاری اهتمام لازم جهت تحقق اهداف دولت سیزدهم و تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد معطوف شود.

وی افزود: این حق فرمانداران است که در جریان اعتبارات اختصاص یافته باشند و براساس آن برای اجرای پروژه های اولویت دار خود برنامه ریزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب منطقه آزاد تجاری عقب افتادگی های بانه را جبران می کند

تصویب منطقه آزاد تجاری عقب افتادگی های بانه را جبران می کند