مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-26پزشكي

عمر طولانی تر با مصرف غذاهای سازگار


بر اساس نتایج تحقیقات جدید، خوردن بیشتر غذاهای سازگار با محیط زیست می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید.

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس نتایج تحقیقات جدید، خوردن بیشتر غذاهای سازگار با محیط زیست می تواند به شما کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید.

به نقل از مدیکال اکسپرس، محققان دریافتند افرادی که از رژیم غذایی پایدارتر از نظر زیست محیطی پیروی می کنند، در مقایسه با افرادی که رژیم غذایی کمتر پایداری داشتند، 25 درصد کمتر در معرض خطر مرگ در طول دوره پیگیری بیش از 30 سال بودند.

این تحقیق مبتنی بر تحقیقات قبلی است، غذاهایی را که هم برای سلامتی و هم برای محیط زیست سودمند هستند، مانند غلات کامل، میوه ها، سبزیجات غیر نشاسته ای، آجیل و روغن های غیر اشباع و نیز غذاهایی که می توانند برای محیط زیست و سلامت انسان مضر باشند، مانند تخم مرغ و گوشت قرمز و فرآوری شده، شناسایی کرده است.

یافته های جدید نشان می دهد که مصرف غذاهای سازگار با محیط زیست بیشتر می تواند به کاهش خطر مرگ افراد به دلایلی مانند سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های تنفسی و بیماری های عصبی کمک کند.

دکتر لین بوی، کاندیدای تخصص گروه تغذیه در دانشگاه هاروارد دانشکده بهداشت عمومی چان، آمریکا گفت: ما یک امتیاز رژیم غذایی جدید پیشنهاد کردیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر طولانی تر با مصرف غذاهای سازگار

عمر طولانی تر با مصرف غذاهای سازگار