مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-13سياسي

روابط عمومی ها از شیوه سنتی اطلاع رسانی عبور کنند


شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور از فعالیت های سنتی و کم بازده مورد توجه فعالان حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری ظهر یک شنبه در سومین مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در مناسبت های ملی و مذهبی نقشه های دشمنان جمهوری اسلامی را خنثی می کنند، اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا یاس و نا امیدی را در جامعه پمپاژ کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در یکسال گذشته مردم با پشتیبانی از انقلاب اسلامی برخلاف جهت دهی دشمن حرکت کردند و با این کار پاسخ محکمی به دشمنان می دهند.

وی با بیان اینکه شاهد استقبال مردم در پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم، گفت: این مسئله نشان دهنده آمادگی مردم برای حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رأی در 11 اسفندماه سال جاری است.

حیدری با اشاره به اینکه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی وظیفه خطیر و دشواری بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه با دست خالی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و به مأموریت خود عمل می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دشمن با عملیات روانی به دنبال ایجاد شکاف و ترویج ناامیدی در کشور است، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها از شیوه سنتی اطلاع رسانی عبور کنند

روابط عمومی ها از شیوه سنتی اطلاع رسانی عبور کنند