مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-22سياسي

اصغری نکاح: دشمنان با دروغ احساسات نوجوانان را نشانه می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محسن اصغری نکاح در دوره دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین که در مشهد برگزار شد، - استاد دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به فتنه اخیر، گفت: در فتنه اخیر شاهد شفافیت مردم بودیم، بصیرت مردم آرزوی دشمنان را بر باد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محسن اصغری نکاح در دوره دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه های بزرگی پیش روی ما وجود دارد و اگر امروز فتنه ای بوجود می آید به دلیل ترک فعل ها است.

  وی با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: واقعیت این است که ما در یک جنگ ترکیبی با هجمه کم نظیری مواجه هستیم به طوری که تا به حال هیچ حمله ای به اینصورت ترکیبی به هیچ کشوری وارد نشده است.

این استاد دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه باید نقص ها و کاستی ها را ببینیم، تصریح کرد: دشمن از راه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی وارد شده اما ما امید داریم که ایران قوی فتنه نمی خواهد.

اصغری همچنین به جنگ رسانه ای غرب بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در عرصه بین المللی با جنگ بی سابقه در فضای مجازی مواجه بودیم که به مدد انفاس طیبه خانواده شهدا و کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغری نکاح: دشمنان با دروغ احساسات نوجوانان را نشانه می گیرند

اصغری نکاح: دشمنان با دروغ احساسات نوجوانان را نشانه می گیرند