مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-08اقتصادي

تعداد واحدهای فناور بیجار به 16 مورد افزایش می یابد


مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان در حال حاضر 8 واحد فناور و 2 شرکت دانش بنیان در حوزه های آموزشی، صنایع غذایی، قطعات خودرو، فیلترسازی، ماشین آلات کشاورزی و انرژی های نو در این مجموعه استقرار دارند و 6 شرکت و ایده فناورانه نیز در شرف جذب و پذیرش بوده و فرآیند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، راحله شریفیان صبح امروز در جلسه ای به مناسبت چهل وسومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی که با حضور مسوولان در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم ترین مسیرهای توسعه کشور، انتقال از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر کارایی و دانش است.

وی در رابطه با تعداد شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری و شکوفایی این نهاد تصریح کرد: در حال حاضر 8 واحد فناور و 2 شرکت دانش بنیان در حوزه های آموزشی، صنایع غذایی، قطعات خودرو، فیلترسازی، ماشین آلات کشاورزی و انرژی های نو در این مجموعه استقرار دارند و 6 شرکت و ایده فناورانه نیز در شرف جذب و پذیرش بوده و فرآیند دانش بنیان شدن را طی می کنند.

شریفیان با اعلام اینکه جهاد دانشگاهی شهرستان بیجار از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی به واسطه ارائه خدمات گوناگون در طول بیش از یک دهه فعالیت خود، همواره مورد استقبال عمومی مردم شهرستان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحدهای فناور بیجار به 16 مورد افزایش می یابد

تعداد واحدهای فناور بیجار به 16 مورد افزایش می یابد