مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08سياسي

رسانه ابزار کاهش آسیب های اجتماعی و پیشران توسعه است


فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه از موضع گیری های شفاف خبرنگاران در رابطه با اقدامات دشمن قدردانی می کنم گفت: رسانه می تواند با فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ مردم آسیب های اجتماعی را کاهش دهد تا در بستر دیگر به جرائم تبدل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت یک موضوع بین بخشی است و در صورت همکاری مردم و رسانه ها با پلیس امنیت مطلوب تری در جامعه حکمفرما می شود اظهار کرد: تمرکز دشمن روی بستر فضای مجازی است و باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دشمن در این حوزه بسیار جدی است افزود: در فضایی که دشمن آلوده کرده و اهدافی که دنبال می کند باید مقتدرانه مقابله کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: دشمن دین ما را هدف کرده از همین رو اصحاب رسانه و فرهنگ که یقینا از طیف دینداران جامعه هستند، به دشمن اجازه جولان ندهند.

وی با تاکید بر اینکه از موضع گیری های شفاف خبرنگاران در رابطه با اقدامات دشمن قدردانی می کنم یادآور شد: اصحاب رسانه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز پیشران هستند و نقش آفرینی می کنند.

امیری در ادامه عنوان کرد: رسانه می تواند با فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ مردم آسیب های اجتماعی را کاهش دهد تا در بستر دیگر به جرائم تبدل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ابزار کاهش آسیب های اجتماعی و پیشران توسعه است

رسانه ابزار کاهش آسیب های اجتماعی و پیشران توسعه است