مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-19اجتماعي

90 درصد زنجانی ها مرز مهران را برای زیارت اربعین انتخاب می کنند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به آمادگی اعزام اتوبوس به مرز تمرچین،گفت: بیش از90درصدزنجانی ها مرز مهران را برای زیارت اربعین انتخاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مدقالچی، بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اعزام زائرین اربعین حسینی، اظهار کرد: طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی از 27 مردادماه آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد و 135 دستگاه اتوبوس کار خدمت رسانی به زائران را برعهده خواهند داشت.

وی ابراز کرد: امسال با رایزنی های صورت گرفته 57 دستگاه (VIP)25 نفره، 23 دستگاه اتوبوس با ظرفیت 32 نفر و 50 دستگاه اتوبوس 42 نفره کار جابه جایی به مرزهای مورد انتخاب زوار را انجام خواهند داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوس زنجان در اختیار اعزام زائران اربعین است، بیان کرد: برای جاماندگان زائرین اربعین، اعزام به مشهد همانند سنوات گذشته انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: تجربه سال های گذشته نشان می دهد با توجه به فاصله زمینی با کربلا اغلب مردم مرز مهران را برای رفت و برگشت انتخاب می کنند و 95 درصد اعزام های سال گذشته نیز به مقصد مرز مهران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد زنجانی ها مرز مهران را برای زیارت اربعین انتخاب می کنند

90 درصد زنجانی ها مرز مهران را برای زیارت اربعین انتخاب می کنند