مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-09اقتصادي

تشکیل 6 کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی قزوین جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین از تشکیل 6 کمیسیون برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدیان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در استان قزوین حدود 3600 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که  اگر 50 درصد واحدها هم فعال باشند و با توجه به تعداد بسیار زیادی صنایع تبدیلی، کشاورزی، گلخانه ها معادن و.

باید گفت تعداد کارت های بازرگانی فعال بسیار پایین است و حدود 400 کارت در رشته های مختلف و 250 کارت عضویت داریم که زیبنده استان نیست.

وی افزود: در شهرک صنعتی کاسپین کارت بازرگانی حدود 76 واحد  در خارج از استان است و 38 کار واحد، هم کارت و هم واحدشان در قزوین است یعنی تعداد زیادی از واحدها که بیش از 90 درصد را شامل می شود در تهران و برخی کارت ها هم تجمیعی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با اشاره به گردش مالی بسیار بالای برخی از واحدهای بزرگ در استان قزوین که کارت بازرگانی آن ها در خارج از استان صادر شده، تصریح کرد: اگر این واحد ها در استان دارای کارت باشند با افزایش ارزش افزوده می توان به اقتصاد استان به ویژه شهرداری ها کمک موثر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی قزوین جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی

تشکیل 6 کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی قزوین جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی