مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-19سياسي

رویداد «مشایه اهواز» به طور ویژه توسط رسانه پوشش داده شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برنامه مشایه اهواز یک حرکت بزرگ، مردمی و جریان ساز ویژه ای است که ضرورت دارد اصحاب رسانه نسبت به پوشش آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منادی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری رویداد مشایه اهواز اظهار کرد: قاطبه اصحاب رسانه خوزستان، افراد علاقه مند و دغدغه مند نسبت به تمام ارزش ها به ویژه امام حسین (ع) و خاستگاه در اربعین هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت مشایه اهواز از بُعد فرهنگی و رسانه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیگیری می شود، بیان کرد: در سال های گذشته شاهد آن بودیم که همه اصحاب رسانه در رسته های مختلف، پای کار برنامه های فرهنگی، مذهبی و به ویژه موضوع اربعین بودند و امسال نیز پیشاپیش مسئولان در این امر حضور داشتند که این از ویژگی های استان خوزستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان افتخار میزبانی زائرین ایرانی و اتباع خارجی را در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه دارد؛ همانطور که مردم و مواکب پای کار هستند و دلسوزانه با آنچه دارند به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند، اصحاب رسانه استان با هر ابزار رسانه ای که در اختیار دارند در این راستا خدمت رسان زوار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «مشایه اهواز» به طور ویژه توسط رسانه پوشش داده شود

رویداد «مشایه اهواز» به طور ویژه توسط رسانه پوشش داده شود