مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-26سياسي

ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس در مرحله تجهیز است


شهردار فردیس ضمن بازدید از ساختمان های در حال احداث این مجموعه مدیریت شهری، گفت: ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس آماده و در مرحله تجهیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس، در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی شهر فردیس، به پروژه ساماندهی بلوار شهید اسمی اشاره کرد و گفت: این پروژه حد فاصل خیابان فضای سبز تا بلوار شهدا بوده و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات خاکریزی برای احداث فضای سبز، زیرسازی آسفالت و آسفالت ریزی معبر، روشنایی و پیست دوچرخه سواری آن نیز تکمیل شده است.

شهردار فردیس عنوان کرد: این پروژه دو معارض دارد که موفق شدیم دستور اعمال ماده 9 را از دادستانی شهرستان فردیس دریافت کنیم.

با رفع مشکلات معارض، 300 متر خیابان به شکل فضایی عمومی با کارکردی پاتوق گونه با هدف ایجاد خاطرات جمعی برای شهروندان احداث می شود.

وی در بخش دیگری به ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان در مراحل پایانی است و پیشرفت 85 درصدی دارد.

این ساختمان در 3 طبقه ساخته می شود و کاربری اداری، فرهنگی و اجتماعی دارد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مساحت زیربنا و محوطه سازی این ساختمان 3 هزار و 600 متر مربع است و در فاز پایانی آن، عملیات محوطه سازی و تجهیز ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس در مرحله تجهیز است

ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس در مرحله تجهیز است