مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-23سياسي

43 ساختمان ناایمن در زنجان به دادستانی معرفی شدند


رییس اداره نظام مهندسی مقررات ملی و کنترل ساختمان استان زنجان گفت: تعداد 43 ساختمان ناایمن در برابر حریق شناسایی و به دادستان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان ذبیحیان روز یکشنبه با اشاره به اقدامات انجام شده در کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه، اظهار کرد: بعد از حادثه متروپل در سال گذشته، موضوع رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها مورد توجه ویژه قرارگرفت.

رییس اداره نظام مهندسی مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان افزود: با ابلاغ وزیر کشور در خردادماه سال گذشته، کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه با حضور 11 اداره و سازمان و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل شده است.

وی ابراز کرد: پس از بازدید کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان از ساختمان های عمومی و بلند مرتبه شهر زنجان و پایش ایمنی بیش از 100 ساختمان در برابر حریق از طریق فرم های مخصوص، ساختمان هایی که ضوابط و مقررات ملی ساختمان در آنها رعایت نشده بود مشخص شده است.

ذبیحیان ادامه داد: سازمان مذکور به مالکین ساختمان ها در خصوص اصلاح ایرادات اخطاریه صادر کرده و پس از انجام بازدیدهای مجدد و صدور اخطاریه های بعدی، لیست ساختمان های ناایمن را به اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 ساختمان ناایمن در زنجان به دادستانی معرفی شدند

43 ساختمان ناایمن در زنجان به دادستانی معرفی شدند