مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-21ورزشي

آغاز به کار دبیرخانه فرهنگ شهروندی در شیراز


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام آغاز به کار دبیرخانه فرهنگ شهروندی، گفت: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های مدیریتی و خدمات رسان، - ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام آغاز به کار دبیرخانه فرهنگ شهروندی، گفت: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های مدیریتی و خدمات رسان، پیوست برنامه های فرهنگ شهروندی را تدوین کنیم.

محمدعلی چوبینی در آیین اختتامیه نخستین همایش تبیین سیاست های فرهنگ شهروندی در شیراز اظهار کرد: این همایش طی دو روز شنبه و یکشنبه، در 17 حوزه تخصصی در قالب برپایی کارگاه های مختلف در هر حوزه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، چوبینی افزود: در حوزه فرهنگ شهروندی دنبال یک شهروند تراز اسلامی هستیم، شهروندی که برای هم زیستی مومنانه در کنار دیگر شهروندان آماده می شود؛ بنابراین این موضوع نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در اجرای برنامه های فرهنگی وجود دارد، نداشتن سناریو و یک ریل گذاری دقیق است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در زمینه مباحث فرهنگی در بخش های متعدد اقدامات زیادی انجام می شود، اما بسط دادن به این اقدامات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه فرهنگ شهروندی در شیراز

آغاز به کار دبیرخانه فرهنگ شهروندی در شیراز