مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22ورزشي

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی


فدراسیون سوارکاری «گذرنامه» جدیدی ویژه اسب های ورزشی طراحی کرده که با حداکثر ضریب امنیتی، در برگیرنده کامل ترین اطلاعات مربوط به آنها می باشد و با استانداردهای روز دنیا برابری می کند.

- فدراسیون سوارکاری گذرنامه جدیدی ویژه اسب های ورزشی طراحی کرده که با حداکثر ضریب امنیتی، در برگیرنده کامل ترین اطلاعات مربوط به آنها می باشد و با استانداردهای روز دنیا برابری می کند.

رامین شفیعی طراح و تنظیم کننده گذرنامه های جدید ویژه اسب های ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ویژگی این گذرنامه ها و تفاوت آن با گذرنامه های قبلی توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه گذرنامه تنها مدرک اوراق هویت اسب به حساب می آید، گفت: بنابراین گذرنامه های صادر شده برای اسب ها و به ویژه اسب های ورزشی باید کامل به روز و کامل باشند این در حالی است که اطلاعات درج شده در گذرنامه های قبلی بسیار محدود بود و اصلا ویژگی آن به گونه ای نبود که بتوان اطلاعات بیشتری را وارد کرد.

شفیعی ادامه داد: گذرنامه های جدید طراحی شده اما دربرگیرنده کامل ترین و جزیی ترین اطلاعات مربوط به اسب هاست و در کل به روزترین، جامع ترین و در عین حال برخط ترین و دیجیتالی ترین گذرنامه ای است که می توان برای اسب طراحی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی