مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-13سياسي

موکب های وقفی کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین به صف شده اند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن اوقاف برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان، گفت: موکب های وقفی کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین به صف شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن اوقاف برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان، گفت: موکب های وقفی کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین به صف شده اند.

حجت الاسلام محمد صالحی، امروز (22 مرداد) در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، از پیاده روی اربعین به عنوان یک کنگره بزرگ و با عظمت و نماد ابهت و اقتدار اسلام یاد کرد و افزود: حضور قریب 20 میلیونی زوار اربعین در سرزمین کربلا در واقع لبیک به اسلام است و نقش مهمی در انتقال پیام عاشورا به جهانیان خواهد داشت.

وی با اشاره به پای کار بودن اوقاف برای خدمت رسانی به زوار اربعین در استان، گفت: همه امکانات و تلاش خود را برای پذیرایی از زوار اربعین در موکب های وقفی استان بکار گرفته ایم و سعی می کنیم در موکب های وقفی بهترین خدمات را به زوار ارائه دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آماده شدن استان برای پذیرایی از زوار اربعین، گفت: استان کرمانشاه این روزها در حال آماده شدن برای پذیرایی از زوار اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های وقفی کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین به صف شده اند

موکب های وقفی کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین به صف شده اند