مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-17سياسي

پژوهش ها باید گره گشای مشکلات کرمانشاه باشد


کرمانشاه با مسائل و مشکلات مهم و قابل اعتنای متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری روبرو است و حوزه پژوهش باید به گره گشایی از این حوزه ها کمک کند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه با مسائل و مشکلات مهم و قابل اعتنای متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری روبرو است و حوزه پژوهش باید به گره گشایی از این حوزه ها کمک کند.

محمد طیب صحرایی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به حادثه شهادت عده ای بیگناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) طی این سال ها در عملیات های بزرگ و هوشمندانه موفق به دستگیری صدها تیم کوچک و بزرگ تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر دشمنان شده اند و دنیای غرب مفتون و مقهور این اقتدار دستگاه های امنیتی ما است.

وی گفت: دشمنان ما طی این سالها به حربه های مختلفی از تفرقه افکنی به وسیله طرح مباحث بی پایه قومیتی گرفته تا دسیسه ها و تحریم های گسترده اقتصادی و تلاش برای آسیب به سلامت دانش آموزان ما، برای تضعیف ایران اسلامی دست زده اند و در همه آنها شکست خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها باید گره گشای مشکلات کرمانشاه باشد

پژوهش ها باید گره گشای مشکلات کرمانشاه باشد