مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-24پزشكي

تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال استخراج نتایج پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی هستیم، گفت: تلاش می کنیم نتایج نهایی این دوره را در نیمه اول شهریور ماه اعلام کنیم.

- رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال استخراج نتایج پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی هستیم، گفت: تلاش می کنیم نتایج نهایی این دوره را در نیمه اول شهریور ماه اعلام کنیم.

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما در بررسی رشته محل های انتخاب شده برای اعلام نتایج نهایی هستیم، اظهار کرد: رشته محل هایی که از سوی داوطلبان با توجه به سهمیه های مختلف انجام شده است، در حال بررسی هستیم.

در حال حاضر، مراحل مربوط به استخراج یا همان اعلام نتایج نهایی را انجام می دهیم و تلاش می کنیم که نتایج نهایی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری را در نیمه اول شهریور ماه اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه پنجاهمین دوره آزمون دستیاری، بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در 25 رشته تخصصی برگزار شد، افزود: بیش از 13 هزار نفر، متقاضی شرکت در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی بودند و از این تعداد، حدود 10 هزار و 600 نفر در جلسه آزمون حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور

تلاش برای اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری تا نیمه اول شهریور