مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-19سياسي

هیچ گاه اقدامات دشمنان بر علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم


فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ ارزش نظامی نداشت و دشمنان، ذهن افراد را شستشو می دهند تا این اقدامات کور را انجام دهند و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی بر علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.

- ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ ارزش نظامی نداشت و دشمنان، ذهن افراد را شستشو می دهند تا این اقدامات کور را انجام دهند و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی بر علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.

امیر سرتیپ دوم غلامعلی غلامعلیان صبح امروز 28 مردادماه در آیین تکریم و معارفه رییس ستاد قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش و تجلیل از آزادگان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: در چنین روزی اسرا با پشت سر گذاشتن شرایط بسیار سخت در اردوگاه های مختلف عراق، آزاد شدند و برخی از اسرا سند هویتی نداشتند و کسی از شکنجه های بسیار شدید آنها خبر نداشت.

او مظلومیت و نمادهای مجسم مقاومت، آزادگی و آزادمردی را از جمله ویژگی های اسرا برشمرد و افزود: حدود 42 هزار اسیر در دوران دفاع مقدس اسیر رژیم بعث عراق شدند که حدود 26 هزار نفر آنها نیروهای ارتش بودند که 484 نفر آنها متعلق به ارتش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گاه اقدامات دشمنان بر علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم

هیچ گاه اقدامات دشمنان بر علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم