مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-17سياسي

احیای معاونت پرورشی و گسترش امید و نشاط در برنامه های آموزش و پرورش


برنامه تربیت معلم و بهسازی نیروی انسانی، مهارت های نرم و سخت، احیای معاونت پرورشی و گسترش امید و نشاط و خودباوری در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دومین روز از سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، به تشریح روند برگزاری اجلاس سی و ششم پرداخت و گفت: چگونگی برگزاری اجلاس سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در آن اجلاس مهمانانی به ایراد سخنرانی پرداختند اما فرصت گفت وگو برای همکاران فرهنگی وجود نداشت؛ به همین دلیل امسال اجلاس به صورت ترکیبی، یعنی مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجلاس امسال با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی شروع به کار کرده است، گفت: تحول در آموزش و پرورش از معلم، با کمک معلم امکان پذیر است.

در گذشته برنامه درسی نقطه عزیمت اجرای سند تحول قرار گرفت، حتی نظام آموزشی را دچار تغییراتی کردیم و روی نوشتن برنامه درسی تأکید کردیم، اما نتیجه مطلوبی به دنبال آن حاصل نشد در واقع از همان آغاز باید به دنبال این می بودیم که نقطه عزیمت مدرسه و نقطه شروع تحول معلم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای معاونت پرورشی و گسترش امید و نشاط در برنامه های آموزش و پرورش

احیای معاونت پرورشی و گسترش امید و نشاط در برنامه های آموزش و پرورش