مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:522023-08-15ورزشي

جمهوری اسلامی ایران در مظلومیت رسانه ای به سر می برد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه لازم است پیگیر مشکلات رسانه ها باشیم، گفت: چرا که نقش رسانه ها و مطبوعات برجسته است و امروز جمهوری اسلامی در مظلومیت رسانه ای به سر می برد.

- آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها باید پیام رسان و پیام آور باشند، اظهارکرد: مردم حق دارند از خدمات دولت و نظام مطلع باشند و مطالباتشان به گوش مسئولان برسد.

وی با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تریبون منصفانه نظام است، افزود: بنای ما این است برای همه صداها گوش شنوا باشیم فرقی میان دولت ها قائل نمی شویم.

این مسئول با توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه، یادآور شد: رسانه ها باید انصاف در کار را رعایت و با وجدان و ایمان اولویت بندی در کار داشته باشند.

آیت الله محمدی لایینی افزود: در حوزه کشاورزی و دامپروری به رغم ظرفیت بالا توجه جدی صورت نمی گیرد و انتظار این بود که وزرای جهاد کشاورزی و ورزش جوانان با توجه به اینکه این استان قطب این دو حوزه است باید سکاندار این دو وزارت خانه مازندرانی باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید با صداقت، حقیقت جامعه را بیان کند، ادامه داد: حضور خبرنگاران در نمازجمعه می تواند اثرگذارباشد و رسانه ها هم صنفی های خودشان را نقد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در مظلومیت رسانه ای به سر می برد

جمهوری اسلامی ایران در مظلومیت رسانه ای به سر می برد