مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-30اقتصادي

ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی در برج میلاد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، - ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف ارتقا قدرت فروش و بالا بردن سهم بازار و ارتباط مستقیم با طیف گسترده مصرف کنندگان، از تاریخ 16 تا 21 مهر 1402 در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

 کامبیز آقایی، مدیر این نمایشگاه، در مورد اینکه چگونه از طریق اسباب بازی می توانیم رفتار های اجتماعی صحیح را به کودکان آموزش دهیم گفت: گروهی از اسباب بازی ها به منظور آموزش رفتار های اجتماعی مانند سبک زندگی، آپارتمان نشینی و فرهنگ ترافیک و موضوعات فرهنگ ساز طراحی شده اند و خوشبختانه در کشور ما و مجموعه تولید ملی هم مثال های زیادی از آنان داریم.

 آقایی، در ارتباط با وضعیت اسباب بازی از نظر کیفی در کشور اظهارداشت: کیفیت تولید در بعضی بخش های تولید اسباب بازی مثل محصولات مقوایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی در برج میلاد برگزار می شود

ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی در برج میلاد برگزار می شود