مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-12سياسي

حماسه تکرار نشدنی یک استان از «ببر اروند» تا قایق دربستی والفجر 8+ تصاویر


استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس با فرزندان غیور خود چنان درخشید که تا همیشه تاریخ شجاعت و ایثار و دلاورمردی آن ها از یاد نخواهد رفت استانی که در هر نقطه ای از جنگ چه در جنوب و چه در کردستان و غرب حضور داشت استان خط شکن نام می گرفت.

- جالب است بدانیم علی مردان روستا یا همان ببر اروند ابتدا چوپانی بود که در روستای خود به همراه مادرش زندگی می کرد و بعدها از ابتدای جنگ وارد نبرد با دشمن بعثی شد و چنان حماسه ای آفرید که از چوپانی به فرماندهی رسید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تا ابد سربلند هستند می گوید فرزندان استان ما در هشت سال دفاع مقدس مجاهداتی داشتند و ایثارگری های آنها باعث می شود تا قیام بر قیام و برای نسل های آینده این استان همواره سربلند و مفتخر باشد.

وی گفت: بعد از 35 سال از جانفشانی غواصان استان در والفجر 8 می گویم که توانستیم نام کهگیلویه و بویراحمد را در تاریخ جاودانه کنیم.

روستاد با بیان اینکه هنوز نمی دانیم چگونه از آن سیم خاردارها عبور کردیم گفت: یک شبانه روز با فرماندهان و دوستان رزمنده خود در شیراز بحث می کردیم که چگونه توانستیم از سیم خاردار ها در اروند عبور کنیم شهادت می دهم که به جز معجزه الهی در حق فرزندان استان چیز دیگری نبود و هزاران سال دیگر هم که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه تکرار نشدنی یک استان از «ببر اروند» تا قایق دربستی والفجر 8+ تصاویر

حماسه تکرار نشدنی یک استان از «ببر اروند» تا قایق دربستی والفجر 8+ تصاویر