مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-28سياسي

ملت ایران بُعد حماسی و انقلابی عاشورا را هرگز فراموش نمی کند


نماینده ولی فقیه در مازندران عاشورا را در تسلیم نشدن برابر دشمن دانست و گفت: ملت ایران بعد حماسی و انقلابی عاشورا را هرگز فراموش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه همزمان با ظهر عاشورا اظهار داشت: تقوای الهی و رعایت حلال و حرام و دوری از حرام و کسب رضای خدا رضایت خلق از ویژگی های یاران امام حسین علیهم السلام به شمار می رود و باید قلب امام زمان را با تقوا در کنار عزاداری های پرشور خوشحال کنیم و التیامی بر زخم های مصائب فراوان شویم.

وی با اشاره به فرمایشی از حضرت امام حسین (ع) مبنی بر اینکه مرگ با عزت از حیات با ذلت برتر است، گفت: اگر می خواهیم زندگی شرافتمندانه داشته باشیم بدانیم که با ذلت و نوکری سازگار نیست و باید آزاد و آزاده باشیم و برای آزادگی خود هزینه دهیم.

وی آزادگی را درس بزرگ امام حسین و همه شهیدان بیان کرد و ضمن تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان افزود: خداوند در روز عاشورا امام حسین (ع) را با امتحان آزمود و این حضرت سربلند از این امتحان بیرون آمده و امروز به افتخار همه آزادگان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه استان مازندران با تقدیر از مردم استان مازندران در برپای پرشور آیین های عزاداری گفت: همچنین از کسانی که حرمت ماه محرم را حفظ کردند نیز تشکر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران بُعد حماسی و انقلابی عاشورا را هرگز فراموش نمی کند

ملت ایران بُعد حماسی و انقلابی عاشورا را هرگز فراموش نمی کند