مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:002023-07-26سياسي

دلدادگی جوانان اهوازی در گرمای 50 درجه


نوحه خوان نوحه می خواند و سوگواران حسینی زیر پرچم هیئت عزاداری اصحاب الحسین(ع) زنجیر می زنند، پیر و جوان، کودک و نوجوان، دهه شصتی و دهه هفتادی و دهه هشتادی و دهه نودی در کنار ریش سفیدان هیئت عزاداری می کنند.

- خبرگزاری فارس؛ حسین یزدی: باز دوباره محرم، ماه عشق، ماه صفا، ماه فدا شدن در راه هدف، ماه قربانی شدن نفس در محشر کبرای تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایی که دست از معشوق خود برنمی دارند و تا آخر خط در رکاب مولا مردانه می ایستند و جانشان در ره عشق فدا می کنند و در تاریخ بشر مانا و جاودانه می شوند.

دوباره محرم، دوباره عشق بازی با سرور و سالار شهیدان در دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد و جوانانی که خود را بیمه علمدار دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) می کنند و برای خدمت به عزاداران حسینی سر از پا نمی شناسند.

همراه با خیل عاشقان و ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع) به سوی هیئت عزاداری اصحاب الحسین(ع) خیابان ارشاد فاز 2 پادادشهر که توسط جمعی از اهالی محل هر ساله برپا می شود، روانه می شویم تا در کنار هم محله ای های شهید مدافع حرم احسان کربلایی پور در عزای سید جوانان اهل بهشت حضرت حسین بن علی(ع) و یاران از جان گذشته اش دستی به سینه آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگی جوانان اهوازی در گرمای 50 درجه

دلدادگی جوانان اهوازی در گرمای 50 درجه