مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-05سياسي

نصب دستگاه MRI بیمارستان نورانی تالش تا دو ماه آینده


سرپرست فرمانداری تالش، با بیان اینکه ساخت اتاق دستگاه MRI بیمارستان شهید نورانی تالش تقریبا در روزهای پایانی خود قرار دارد، گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده نصب دستگاه MRI در این بیمارستان انجام خواهد شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش، با بیان اینکه ساخت اتاق دستگاه MRI بیمارستان شهید نورانی تالش تقریبا در روزهای پایانی خود قرار دارد، گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده نصب دستگاه MRI در این بیمارستان انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرامرز مرجانی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش، ضمن تبریک کسب عنوان درجه یک اعتباربخشی ملی بیمارستان ها توسط این بیمارستان، این موفقیت را دستاورد بسیار مهمی برای توسعه خدمات درمانی توصیف کرد که با تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم بیمارستان بدست آمده است.

سرپرست فرمانداری تالش بیمارستان شهید نورانی را در ارائه خدمات درمانی غرب گیلان پیشتاز دانست و بیان کرد: کاستی هایی در بیمارستان وجود دارد که با همت مدیران جوان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و مساعد دانشگاه علوم پزشکی گیلان برطرف خواهد شد.

وی افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان را لازمه تداوم خدمت رسانی دانست و ادامه داد: امیدواریم با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد افزایش امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در این مجموعه درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه MRI بیمارستان نورانی تالش تا دو ماه آینده

نصب دستگاه MRI بیمارستان نورانی تالش تا دو ماه آینده