مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-27سياسي

«پرچم در اهتزاز» روایت هایی آشنا از عزاداری مسجد ارک است


کتاب پرچم در اهتزاز روایت هایی از عزاداری ده روز محرم بانوان در مسجد ارک تهران در دوران کرونا (سال 1399) است؛ روایتی که مخاطبان خاص دارد و به مجلس روضه ای برای اهلش تبدیل می شود.

- کتاب پرچم در اهتزاز روایت هایی از عزاداری ده روز محرم بانوان در مسجد ارک تهران در دوران کرونا (سال 1399) است؛ روایتی که مخاطبان خاص دارد و به مجلس روضه ای برای اهلش تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا بود و مخصوصاً در روزهای اول که وضعیت انتخاب بین مرگ و زندگی بود، اگر می رفتی هیأت یعنی مرگ را انتخاب کردی.

الان حتی بعد از گذشت دو سال، به این موضوع می خندید ولی واقعاً روزهای اول همین طور بود؛ حضور در جمع یعنی احتمال بالای درگیری بیماری و مرگ.

عده ای بین زندگی بدون هیأت و برگزاری شکوهمند عزاداری حسینی با احتمال مرگ، دومی را انتخاب کردند و من نیز امیدوارم این موضوع را توانسته باشم به تصویر بکشم تا همگان بدانند در قرن 14 در عصر سوسیالیست، لیبرالیسم و مادی گرایی هنوز کسانی پای عشق می ایستند؛ مردم عادی کوچه و بازار نه خواص.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما به عنوان راوی این کتاب، نسبت خود را با مساله اصلی کتاب چطور توضیح می دهید، گفت: رابطه من با این مساله هم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرچم در اهتزاز» روایت هایی آشنا از عزاداری مسجد ارک است

«پرچم در اهتزاز» روایت هایی آشنا از عزاداری مسجد ارک است