مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08سياسي

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت گیرانه با سارقان


دادستان مرکز گلستان از کسب رتبه سوم استان در کاهش سرقت ها خبر داد و گفت: برخورد قاطع و سخت گیرانه دستگاه قضایی با سارقان دلیل کسب این جایگاه است.

- ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان از کسب رتبه سوم استان در کاهش سرقت ها خبر داد و گفت: برخورد قاطع و سخت گیرانه دستگاه قضایی با سارقان دلیل کسب این جایگاه است.

محمود اسپانلو، دوشنبه 16 مردادماه 1402، به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان در گفت وگو با معاون جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: 17 مرداد سالروز شهادت یکی از طلایه داران جبهه آگاهی شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست اعضای گروه تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان بوده که به درستی به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه انعکاس عملکردها، رویدادها و اتفاقات حوزه دستگاه قضایی برای قوه قضاییه با هدف ایجاد روحیه امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم است، ادامه داد: تعامل ایسنا با دادگستری بسیار خوب است و اخبار مربوطه را با ظرافت، حساسیت و شناخت از شرایط عمومی جامعه منتشر می کند.

دادستان مرکز گلستان با تأکید بر اینکه ایسنا رسانه ای بی حاشیه است، افزود: این رسانه از نام خوبی بهره مند است و آحاد مختلف جامعه به اخبار منتشر شده در این رسانه اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت گیرانه با سارقان

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت گیرانه با سارقان