مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-31اجتماعي

ثبت سفارش کتاب درسی بیش از 76 درصد دانش آموزان استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب درسی بیش از 76 درصد دانش آموزان استان تا کنون انجام شده گفت: ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول ابتدایی و هفتم تا 10 شهریور ادامه دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی با تاکید بر پیگیری جدی ثبت سفارش کتب درسی توسط مدارس و اولیا دانش آموزان اظهار کرد: امیدواریم با ثبت سفارش به موقع کتب درسی دانش آموزان در اوایل مهرماه هیچ دانش آموزی بدون منبع آموزشی نداشته باشیم.

 وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 650 هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت نام کنند، بیان کرد: تا کنون سفارش کتب درسی 529 هزار دانش آموز معادل 76 درصد در سامانه کتب درسی ثبت شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول دبستان و هفتم متوسطه دوره اول از 26 تیرماه شروع شده و مدارس و اولیا می توانند تا 10 شهریور ماه سال جاری نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ثبت سفارش کتب درسی پایه های ورودی اول دوره ابتدایی و هفتم متوسطه دوره اول از پنجم تیر ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: اولیا دانشآموزان و مدارس می توانند پس از ثبت نام قطعی دانش آموز بعد از 48 تا 72 ساعت کتاب های درسی دانش آموزان را سفارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش کتاب درسی بیش از 76 درصد دانش آموزان استان کرمان

ثبت سفارش کتاب درسی بیش از 76 درصد دانش آموزان استان کرمان