مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-08سياسي

رحیمی: وظیفه وزیر دادگستری ارتباط بین قوه قضاییه با دولت و مجلس است


وظیفه وزیر دادگستری ارتباط بین قویه قضاییه با دولت و مجلس است، برخی از مردم از نمایندگان ملاقات هایی را می خواهند و معمولا نیز معاونت های پارلمانی وزرا وظیفه دارند این ملاقات ها را تنظیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز سه شنبه (17 مرداد) که برای پاسخ به سوال محمود احمدی بیغش در مجلس حضور یافته بود،گفت: این سوال مبهم است و برای بنده هم روشن نیست که در کدام پرونده دخالت شده است.

وی با بیان اینکه مطابق اصل 160 قانون اساسی وظیفه وزیر دادگستری ارتباط بین قوه قضاییه با دولت و مجلس است، افزود: تصور مردم خصوصا در حوزه های نمایندگی کوچکتر این است که همه اقدامات را نمایندگان مجلس باید پی گیری کنند، لذا از نمایندگان ملاقات هایی را می خواهند و معمولا نیز معاونت های پارلمانی وزرا وظیفه دارند این ملاقات ها را تنظیم کنند.

  رحیمی تصریح کرد: یکی از کارهای مهم ما هم همین است که اگر نماینده ای قصد داشت با مقام قضایی ملاقات کند شرایط را برایش فراهم کنیم.

  وزیر دادگستری گفت: یکی از نمایندگان مجلس تقاضا داشت به همراه یکی از شهروندان که یکی از تولید کنندگان بسیار خوب کشور است و بیش از 50 تقدیرنامه استانی و کشوری در همه دولت ها دارد با مقام قضایی ملاقات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: وظیفه وزیر دادگستری ارتباط بین قوه قضاییه با دولت و مجلس است

رحیمی: وظیفه وزیر دادگستری ارتباط بین قوه قضاییه با دولت و مجلس است