مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-11ورزشي

عیادت مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوت قدیمی پرسپولیس (+عکس)


حسین شهریاری  مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز با ابراز خوشحالی  عیادت از وطنخواه بازیکن قدیمی و پیشکسوت گفت: شما از بهترینهای فوتبال  ایران بوده و  قطعا بنده و همکارانم  عزم جدی برای حل مشکلات شما و پی گیری امور پیشکسوتان ورزش داریم .

- عیادت مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوت قدیمی پرسپولیس (+عکس) حسین شهریاری  مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز با ابراز خوشحالی  عیادت از وطنخواه بازیکن قدیمی و پیشکسوت گفت: شما از بهترینهای فوتبال  ایران بوده و  قطعا بنده و همکارانم  عزم جدی برای حل مشکلات شما و پی گیری امور پیشکسوتان ورزش داریم .

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از پیشکسوت قدیمی فوتبال ایران و پرسپولیس عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ حسین شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به همراه فرجی مدیرحمایتی و واعظی مشاور رسانه ای این مجموعه با حضور در منزل بیوک ( عزت الله) وطنخواه بازیکن و مربی قدیمی باشگاه پرسپولیس، ضمن عیادت و احوالپرسی از پیشکسوت  قدیمی ورزش کشور، جویای آخرین وضعیت جسمی وی شدند.

وطنخواه بازیکن و مربی قدیمی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با تشکر از مدیران صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور افزود:  امروز من را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوت قدیمی پرسپولیس (+عکس)

عیادت مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوت قدیمی پرسپولیس (+عکس)