مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-03سياسي

نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی در حوزه جوانی جمعیت هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری به عنوان دو سازوکار اصلی جوانی جمعیت، گفت: نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی برای جلوگیری از پیری جمعیت و افزایش نرخ باروری در جامعه هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری به عنوان دو سازوکار اصلی جوانی جمعیت، گفت: نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی برای جلوگیری از پیری جمعیت و افزایش نرخ باروری در جامعه هستیم.

عابدین خرّم در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان، موضوع تحدید نسل و پیری جمعیت را از جمله دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بیش از ده سال گذشته دانست و گفت: ایشان بارها تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی و حمایت از خانواده را به عنوان یکی از ضروری ترین وظایف مسؤلان و آحاد مردم بیان کرده اند.

وی اظهار کرد: باهمه اقدامات قانونی، مصوبات مجلس و فعالیت های دولت، متاسفانه در حوزه جمعیت موفقیت زیادی نداریم و همچنان با روند کاهش موالید و افزایش پیری جمعیت مواجه هستیم.

خرّم تاکید کرد: در این شرایط نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی از سوی دولت و سیاست گذاران حوزه جمعیت هستیم تا بتوانیم از کاهش نسل فعال و پویا و مولد و پیری جمعیت که یک تهدید راهبردی برای کشور است جلوگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی در حوزه جوانی جمعیت هستیم

نیازمند مداخله هوشمندانه و اقدام جهادی در حوزه جوانی جمعیت هستیم