مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-11سياسي

دشمن از طریق فضای مجازی در پی تغییر باورهای دینی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن باورهای دینی جامعه را هدف قرار داده است و از طریق فضای مجازی اهداف خود را دنبال می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن باورهای دینی جامعه را هدف قرار داده است و از طریق فضای مجازی اهداف خود را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، در آیین نخستین دوره ملی تربیت مربی قرآن کریم بشری در بجنورد که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کردند و بعد تحریم های گسترده را و اکنون در فضای رسانه ای و مجازی به دنبال تغییر باورهای دینی جامعه هستند.

وی افزود: هیچگاه دشمن به رؤیای خود نخواهند رسید زیرا که مردم پیرو ارزش های دینی هستند.

وی با اشاره به اهانت برخی کشورهای غربی به قرآن، ادامه داد: این کتاب آسمانی هیچگاه کم و یا زیاد نخواهد شد زیرا قرآن غیرقابل تحریف است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قرآن آخرین کتاب آسمانی است که به تمامی سؤالات بشریت پاسخ داده است، همچنین تمامی قوانین مورد نیاز انسان ها در قرآن وجود دارد و بهترین کتاب برای هدایت بشر است.

وی با بیان اینکه حتی مسائل تربیتی نیز در قرآن وجود دارد، گفت: با وجود آنکه تمامی مباحث سیاسی، امنیتی، عرفانی، فرهنگی و علمی در این کتاب وجود دارد اما تاکنون نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از طریق فضای مجازی در پی تغییر باورهای دینی است

دشمن از طریق فضای مجازی در پی تغییر باورهای دینی است