مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:502023-07-24اقتصادي

امسال 44 زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد گفت: از ابتدای امسال 44 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند.

- سیدمسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از آزادی 44 محکوم مالی جرائم غیرعمد به همت ستاد مردمی دیه و با مشارکت نیکوکاران یزدی خبر داد.

وی عنوان کرد: رقم بدهی زندانیان آزاد شده 670 میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و آورده محکومان، 580 میلیارد ریال تامین شد و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل، مبلغ 90 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 44 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

عظیمی یادآور شد: از این تعداد زندانی آزاد شده، 34 مددجو محکوم مالی، هشت محکوم به پرداخت مهریه و دو محکوم نیز محکوم به پرداخت نفقه بودند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی، 10 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد مردمی و 34 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد هفت مددجو زن و 37 مددجو مرد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 44 زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند

امسال 44 زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند