مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-13اقتصادي

انعقاد قرارداد 28 هزار واحد مسکونی در سایت 560 هکتاری پردیسان قم


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قرارداد 28 هزار واحد مسکونی در اراضی 560 هکتاری پردیسان با پیمانکاران منعقد شده است و تاکنون حدود 27 هزار متقاضی در این سایت به پیمانکاران متصل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید روح الله حسینی در گفت وگویی خبری اظهار کرد: در سایت 560 هکتاری پردیسان قم 28 هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد که قرارداد تمامی این واحدها با پیمانکاران منعقد شده است.

وی افزود: تاکنون حدود 27 هزار متقاضی به پیمانکاران متصل شده اند که با اتصال یک هزار متقاضی باقیمانده پرونده 560 هکتاری بسته خواهد شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قرارداد ساخت واحدهای مسکونی در اراضی 560 هکتاری 30 ماهه است که شش ماه از آن فرایند طراحی و تایید نقشه های نظام مهندسی، تحویل زمین، آماده سازی، تجهیز کارگاه  و اخذ پروانه خواهد بود و 24 ماه دوران ساخت واحدها برآورد می شود.

حسینی به فرایند انتخاب پیمانکاران اشاره کرد و گفت: کمیته ارزیابی متشکل از نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، بازرسی استان، دفتر فنی استانداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان، صلاحیت و رزومه پیمانکاران را بررسی کرده اند و به عنوان ناظر عالیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 28 هزار واحد مسکونی در سایت 560 هکتاری پردیسان قم

انعقاد قرارداد 28 هزار واحد مسکونی در سایت 560 هکتاری پردیسان قم