مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-25اقتصادي

صدور حکم جایگزین برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حکم اخیر قضات استان، دو نفر به جای محکومیت خود، تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک امانات پزشکی هلال احمر اهدا کرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حکم اخیر قضات استان، دو نفر به جای محکومیت خود، تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک امانات پزشکی هلال احمر اهدا کرده اند.

محمدعلی کاوسی، امروز سه شنبه سوم مرداد با اشاره به دور بودن خراسان جنوبی از مرکز کشور و دیگر استان ها، به رسانه های گروهی گفت: فاصله زیاد خراسان جنوبی با دیگر استان ها و نبود تجهیزات تخصصی در خسارت های ناشی از آسیب ها تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این راستا جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، بانک های امانات پزشکی در 14 نقطه از استان راه اندازی کرده است، افزود: مردم می توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانی از این بانک ها تحویل بگیرند.

کاوسی با اشاره به زلزله اخیر پنج ریشتری در بشرویه بیان کرد: بعد از این زلزله و با تعامل قضات خراسان جنوبی، برای برخی مجرمین احکامی در راستای تامین تجهیزات پزشکی، امدادی و درمانی بانک های امانات هلال احمر صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم جایگزین برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان جنوبی

صدور حکم جایگزین برای تامین تجهیزات پزشکی در خراسان جنوبی