مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-07سياسي

محور فعالیت های جهاد دانشگاهی، رویکرد جهادی در عرصه های علمی است


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه محور فعالیت های جهاد دانشگاهی رویکرد جهادی در عرصه های علمی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به یافته های علمی که در حوزه های مختلف دارد هر جایی که نظام به حرکت انقلابی در عرصه علم نیاز دارد توانسته اقدامات .

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ محور فعالیت های جهاد دانشگاهی، رویکرد جهادی در عرصه های علمی است ایسنا/گیلان نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه محور فعالیت های جهاد دانشگاهی رویکرد جهادی در عرصه های علمی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به یافته های علمی که در حوزه های مختلف دارد هر جایی که نظام به حرکت انقلابی در عرصه علم نیاز دارد توانسته اقدامات خوبی را در دانشگاه و جامعه رقم بزند.

جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن چهل وسومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از نهادهایی است که بعد از انقلاب به فرمان امام(ره) در دل دانشگاه ایجاد شد و توانست بعد از 40 سال اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های علمی تحقیقاتی و پژوهشی اجرایی کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در یافته های فناورانه کشور گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با حمایت از جوانان نخبه توانسته در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور فعالیت های جهاد دانشگاهی، رویکرد جهادی در عرصه های علمی است

محور فعالیت های جهاد دانشگاهی، رویکرد جهادی در عرصه های علمی است