مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-12اقتصادي

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: نامگذاری 21 مرداد ماه به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعت کشور دارد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: نامگذاری 21 مرداد ماه به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعت کشور دارد.

هاشم علایی 21مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار کرد: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کار و داشتن اشتغال زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن به تصویر کشیدن جایگاه واقعی کارآفرینان و جهادگران تولید در رشد اقتصادی کشور، از زحمات و تلاش های آنان تشکر و قدردانی شود.

علایی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد روز افزون اقتصاد کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف می شود و در نهایت، پایه های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور است

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور است