مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-10اجتماعي

لازمه جبران عقب افتادگی فضای آموزشی آذربایجان غربی حمایت ملی است


استاندار آذربایجان غربی به توسعه فضای آموزشی در دولت سیزدهم جهت تامین عدالت آموزشی تاکید کرد و افزود: برای جبران عقب افتادگی ها در حوزه آموزش و پرورش استان، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی به توسعه فضای آموزشی در دولت سیزدهم جهت تامین عدالت آموزشی تاکید کرد و افزود: برای جبران عقب افتادگی ها در حوزه آموزش و پرورش استان، نیازمند حمایت های ملی هستیم.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه 19 مرداد در نشست وزیر آموزش و پرورش با مدیران این مجموعه در آذربایجان غربی به نیاز آذربایجان غربی به 5 هزار کلاس درس بیشتر برای رسیدن به میانگین کشوری اشاره کرد و یادآور شد: ضمن آنکه در سال های گذشته ، عدالت آموزشی در حق آذربایجان غربی در سطح کشور رعایت نشده، در میان شهرستان های استان نیز شاهد توزیع عادلانه امکانات آموزشی نیستیم.

معتمدیان همچنین با تاکید بر تداوم نهضت مدرسه سازی و بهبود سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه هفتم، جبران عقب افتادگی های استان در حوزه آموزش و پرورش پیش بینی شود.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت های های آموزش و پرورش استان برای مولدسازی گفت: از مولدسازی برای جبران بخشی از نیازهای آموزش و پرورش استان استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه جبران عقب افتادگی فضای آموزشی آذربایجان غربی حمایت ملی است

لازمه جبران عقب افتادگی فضای آموزشی آذربایجان غربی حمایت ملی است