مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-25حوادث

کشف مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 98 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد.

- سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده 98 تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک مثبته گمرکی دپو شده بود، تصریح کرد: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد، افزود: کالاهای مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان قاچاق و مخلان اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد

کشف مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد