مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-01اقتصادي

ایستگاه محمدآباد از پراکنش پلاستیک در اراضی کشاورزی جلوگیری کند


رییس گروه توسعه پایدار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ایستگاه پسماند محمدآباد باید تمهیداتی اتخاذ کند تا از پراکنش پلاستیک به اراضی کشاورزی همجوار جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزیتا اسدی در حاشیه بازدید از اراضی کشاورزی اطراف ایستگاه پسماند محمدآباد با بیان این مطلب افزود: با توجه به آسیب های ناشی از وجود پلاستیک برای خاک کشاورزی از مرکز پسماند محمدآباد خواسته شده تا مانع از پراکنش پلاستیک ها در سطح اراضی کشاورزی اطراف شود.

وی اضافه کرد: وضعیت ظاهری این مرکز نشان می دهد که حجم بسیار بالایی از پسماندهای حاوی پلاستیک در سال های گذشته روی هم انباشته شده و برای کاهش آن باید آموزش همگانی داده شود.

اسدی تصریح کرد: جهادکشاورزی به عنوان دستگاهی که کشاورزان را حمایت می کند و از آنجا که تولید محصولات کشاورزی در راستای امنیت و سلامت غذایی اهمیت بسیار بالایی دارد، حفظ خاک و آب را از هرگونه آلودگی زیست محیطی در الویت برنامه ها قرار داده است.

این مسئول همچنین بیان داشت: با توجه به حجم بالای شکایت اهالی و شورای روستا در خصوص آلودگی آب چاه ها، پراکنش پلاستیک در اراضی کشاورزی و بوی نامطبوع ناشی از تجمع پسماندها قرار است تا آزمایش های تخصصی و اقدامات اصلاحی با جدیت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه محمدآباد از پراکنش پلاستیک در اراضی کشاورزی جلوگیری کند

ایستگاه محمدآباد از پراکنش پلاستیک در اراضی کشاورزی جلوگیری کند